דילוג לתוכן
בחזרה לדף הבית

אין מוצרים בסל הקניות.

לכל השו"ת

נערה (בגיל 13) שההורים שלה גרושים והיא כרגע חיה עם אבא שלה בבית. אמנם הוא נשוי לאישה אחרת שיש לה 3 בנים וכולם אחרי בר מצווה. האם היא יכולה לשחק איתם במשחקי קלפים וכדו'?

מכיון שהילדים אינם אחים ביולוגית, והם נחשבים כזרים זה לזה, אין לשחק איתם.

מקור:

  • נט"ג הל' יחוד פ"ד

פעולות שאלה ותשובה

  • 1256 צפיות

שאלות נוספות בנושא

צור קשר בוואטסאפ