דילוג לתוכן
בחזרה לדף הבית

אין מוצרים בסל הקניות.

לכל השו"ת

אנחנו גרים באזור מלא קבצנים, חלקם נראים לא אמינים או שאוספים את הכסף לקניית דברים מזיקים, האם צריך לתת צדקה לכולם?

אם ברור בוודאות שזה סתם מתחזה אין חובה לתת לו. אם יש ספק, אפשר לתת לפי ראות עיניך, לפי יכולתך ולפי נדבת לבך. ותמיד ראוי לקיים את דברי המשנה, והוי דן את כל האדם לכף זכות.

מקור:

  • שו"ע יו"ד סי' רנ"א ס"י (שלא צריך לבדוק אחרי העניים, אך כשיש במה לחשוד אז צריך)

פעולות שאלה ותשובה

  • 958 צפיות

שאלות נוספות בנושא

צור קשר בוואטסאפ