דילוג לתוכן
בחזרה לדף הבית

אין מוצרים בסל הקניות.

לכל השו"ת

עץ זית שניטע בי"ד מנחם אב תשע"ג. האם אפשר לאכול את הפרי בחשון תשע"ז?

העץ הוא נטע רבעי, וצריך לפדות את הפירות לפני אכילתם.

מקור:

  • שו"ע יו"ד סי' רצ"ד ס"ד-ו
הרב משה קורנווייץ

הרב משה קורנווייץ

// לדף הרב

פעולות שאלה ותשובה

  • 301 צפיות

שאלות נוספות בנושא

צור קשר בוואטסאפ