דילוג לתוכן
בחזרה לדף הבית

אין מוצרים בסל הקניות.

לכל השו"ת

האם יד על הכיפה נחשבת ככיסוי שני לעניין ברכות?

היד עצמה, כיוון שהיא מגופו אינה נחשבת כיסוי. אבל השרוול נחשב כיסוי.

מקור:

  • שו"ע אדה"ז סי' צ"א ס"ג

פעולות שאלה ותשובה

  • 1056 צפיות

שאלות נוספות בנושא

  • האם גם לתינוק יש להלביש בגדים קודם ימין ואז שמאל?

    כן יש לחנך גם את הילדים לכך. ואפילו לתינוקות, ראוי גם כן להקדים את הימין לשמאל, ואף שיתכן שיהיה איטר יד, מקדימים להלביש לו את ימין עד שיתברר שהוא איטר.

    לעמוד השאלה
    726 צפיות
  • האם בחב"ד מקפידים לישון עם הראש למזרח או לצפון, כפי שמוסבר בזוהר?

    יש בזה גרסאות שונות, ולכן לא הקפידו.

    לעמוד השאלה
    הרב חיים קיז'נר

    הרב חיים קיז'נר

    // לדף הרב

    900 צפיות
  • האם יש עניין להתחתן דוקא בכפר חב"ד?

    אכן יש עניין, וכפי שכותב כ"ק אד"ש :"זמן החתונה ומיקומה - כפי שיתדברו שני הצדדים. ופשוט שמה טוב שתהי' בכפר חב"ד, אשר שם ציווה ה' את הברכה".

    לעמוד השאלה
    1918 צפיות
  • האם כשלא ראה את חברו הרבה זמן מברך מחייה המתים?

    למנהגנו אפשר לברך אבל בלי שם ומלכות.

    לעמוד השאלה
    679 צפיות
צור קשר בוואטסאפ