דילוג לתוכן
בחזרה לדף הבית

אין מוצרים בסל הקניות.

לכל השו"ת

האם מותר לשתות בספירת העומר מיץ מפרי שלא ברכתי עליו עדיין שהחיינו?

במיץ אין בעיה, משום שאינו נחשב לפרי עצמו ולכן גם לא מברכים עליו "שהחיינו"

מקור:

  • ע"פ סדר ברכות הנהנין פ"ו ס"ט

פעולות שאלה ותשובה

  • 817 צפיות

שאלות נוספות בנושא

צור קשר בוואטסאפ