כיצד נהגו האדמו"רים באחיזת עצי החיים בזמן העלייה לתורה?
אדמו"ר הריי"צ נהג לאחוז בעצי החיים באמצעות הטלית. ומנהג הרבי לאחוז בעצי החיים בידיו ממש (ללא הטלית) במשך כל השנה, למעט בעליית "חתן בראשית" בשמחת תורה, שבה ברוב השנים (עד תש"נ) אחז באמצעות הטלית.
מקור:
- ספר המנהגים ע' 13. ראה 'הלכה למעשה – שבת' בהוצאת מכון הלכה חב"ד ח"ב פרק מד סו"ס יב.
הרב משה קורנווייץ