שאלות ותשובות
3 תוצאות
-
שכחתי לומר ועל הניסים, מה הדין?
-
מי שטעה ואמר בשמונה עשרה את ועל הניסים של חנוכה במקום של פורים, צריך לחזור?
-
בשבת חנוכה אם שכח רצה אך אמר "ועל הניסים", כשחוזר יאמר שוב "ועל הניסים"?
בשבת חנוכה, וכן בפורים שחל בשבת (בירושלים), אם אמר "ועל הניסים" ולא אמר "רצה" (ולא נזכר עד שהתחיל ברכת "הטוב והמטיב") – כשחוזר לראש אינו צריך לומר שוב "ועל הניסים".
לעמוד השאלה
הרב משה קורנווייץ
14 צפיות