לכל ההלכה יומית
כתבו הפוסקים שמי שישב קודם קריאת שמע ומעוניין מסיבה כלשהי לקום, יכוון את עצמו שלא יעמוד ממש בסמוך לקריאת שמע אלא עוד קודם לכן בברכת אהבת עולם. עם זאת, כאשר מתעורר צורך מיידי לעמוד, ניתן להקל להיעמד אף בסמוך לקריאת שמע, ועל כן מי שחש שהוא עייף ומתנמנם, או שמטבעו הוא חסר מנוחה ותמיד קם ויושב וחוזר וקם, רשאי לעמוד.
ראה שו"ע אדה"ז או"ח סס"ג ס"ג. פסק"ת שם אות ב.
ראו גם מאותו שבוע
-
מדוע אין להיעמד במיוחד לצורך קריאת שמע?
יום א'
-
מי שהיה עומד קודם קריאת שמע יכול לקרוא ק"ש מעומד?
יום ב'
-
מהו אופן אמירת ק"ש שעל המיטה?
יום ו'
-
אין נתונים
-
אין נתונים