אם עניתי בין הנחת תפילין של יד להנחת תפילין של ראש אמן יהא שמיה רבא, האם אני צריך לענות גם את שאר האמנים?
את האמנים של חצי קדיש יש לענות.
מקור:
- כן משמע משו"ע אדה"ז סי' כ"ה סכ"ב
- שמירת מצוות היום עמ' 105

הרב משה קורנווייץ
לכל השו"ת
את האמנים של חצי קדיש יש לענות.
מקור:
הרב משה קורנווייץ
פעולות שאלה ותשובה
אין אפשרות כלל להניח ביד החזקה. יש לעשות כל מאמץ להניח על היד החלשה עצמה, במקרה הצורך אפשר לוותר על גלגול הרצועה בזרוע היד. אם זה ממש כואב ואתה מצטער מאוד, תניח את התפילין על תחבושת או בגד שיכסה את הפציעה, אבל בשני תנאים: א. אל תברך על התפילין של יד, אלא רק על של ראש ("על מצות תפילין"). ב. במקרה זה יש לכסות את התפילין של יד לאחר ההנחה.
לעמוד השאלההרב ישראל מעטוף
הרבה מקילים שלא צריך ליטול, והמחמירים נוטלים ידיים אם נגעו בזרוע.
לעמוד השאלההרב יוסף יצחק זלמנוב
אם זה הכריכה הראשונה על היד, צריך לסדר ולהניח שוב, אם זה לא הכריכה הראשונה יצאת ידי חובה.
לעמוד השאלההרב דניאל לנאו