האם ראוי לכתוב את פרשת הקטורת על גבי קלף, או שעדיף להימנע מכך?
נכון שלא.
מקור:
- בגיטין ס. (איסור לכתוב את התורה מגילות מגילות), ובחת"ס על השו"ע חיו"ד סימן רנ"ב

הרב שלום דובער טאלר
לכל השו"ת
נכון שלא.
מקור:
הרב שלום דובער טאלר
פעולות שאלה ותשובה
אסור לומר בבית המרחץ בחדר הפנימי שכל העומדים שם ערומים את המילה ”שלום” (כשמתכוון לעניין השלום), מפני ש”שלום” הוא שמו של הקב”ה, אבל בחדר הלבשה, שקצת מן העומדים שם הם לבושים וקצתם ערומים, מותר. ויש שכתבו שגם את המילה ”שבת” אין לומר בבית המרחץ.
לעמוד השאלהאם שם אלוקים כתוב כמו שבתורה, או כל אחד משבעת השמות שאינם נמחקים, הרי שאין לנהוג בו מנהג בזיון ח"ו, וכן אסור למוחקו וגם לא לצבוע עליו או לסייד, וכשרוצים לצבוע הקיר יש לכסות השם בנייר שלא ידבק לאות, ולסייד על גבי הנייר, כך שהשם לא ימחק, ועדיף שיבצע הפעולה גוי, שמא בשוגג תגרם מחיקה ח"ו.
לעמוד השאלההרב ישראל יצחק הלפרין