דילוג לתוכן
בחזרה לדף הבית

אין מוצרים בסל הקניות.

לכל השו"ת

אם קראו בקריאת התורה של הושענא רבא בעליית שלישי את פסוקי "ביום השביעי" ובעליית רביעי את פסוקי "ביום השישי", להיפך מהנדרש, וכבר אמרו את הקדיש שלאחר הקריאה, האם צריך לחזור ולקרוא קריאת התורה?

אין צורך לחזור ולקרוא את קריאת התורה.

מקור:

  • ע"פ שו"ע או"ח סי' תרס"ג
  • שו"ע חו"מ סי' כ"ה ס"ב (שבכגון דא אינו נקרא טועה בדבר משנה, ולכן הדין לא חוזר)
הרב דניאל גראבסקי

הרב דניאל גראבסקי

דיין ומורה צדק, ירושלים וחבר מכון הלכה חב"ד // לדף הרב

פעולות שאלה ותשובה

  • 240 צפיות

שאלות נוספות בנושא

  • האם מנהג חב'"ד שהנער קורא הפטרה בשבת בר מצווה?

    לא, המנהג שהנער עולה בשני חמישי או מנחה בשבת, ואין מנהגינו לעלות למפטיר.

    לעמוד השאלה
    הרב משה קורנווייץ

    הרב משה קורנווייץ

    רב קהילת חב"ד, רמת בית שמש ד', וחבר מכון הלכה חב"ד // לדף הרב

    1116 צפיות
  • כאשר אני קורא בתורה בבית חב"ד בהברה ספרדית, כיצד צריך לקרוא במחיית עמלק "זכר זכר"?

    בקריאה בהברה ספרדית אין לכפול את המילה זכר, כיוון שבהברה זו ככלל אין ניכר ההבדל בין סגול לצירי.

    לעמוד השאלה
    הרב שמואל מקמל

    הרב שמואל מקמל

    מו"צ בנוף הגליל // לדף הרב

    682 צפיות
  • לא קראנו בתורה בשחרית, האם מותר לקרוא במהלך היום?

    אפשר להשלים את הקריאה במהלך היום, אך צריך שיהיה מנין, ולפחות שישה אנשים שלא שמעו עדין את קריאת התורה.

    לעמוד השאלה
    הרב שלמה יצחק פראנק

    הרב שלמה יצחק פראנק

    רב מרכז העיר עכו וחבר מכון הלכה חב"ד // לדף הרב

    624 צפיות
  • האם קוראים את הטעמים של עשרת הדברות בפרשת יתרו בטעם עליון, או בטעמים הרגילים?

    בציבור תמיד קוראים בטעם העליון.

    לעמוד השאלה
    הרב מנחם מענדל הראל

    הרב מנחם מענדל הראל

    רב בית כנסת חב"ד, דרום צפת וחבר מכון הלכה חב"ד // לדף הרב

    446 צפיות
צור קשר בוואטסאפ