אדם האוכל סעודה בסוכה אחר הבדלה, צריך לברך שוב לישב בסוכה?
אם אחר ההבדלה אוכל סעודה בסוכה שהבדיל בה (בשעתיים שלאחר זמן ההבדלה), אין צריך לברך שוב "לישב בסוכה".
מקור:
- ע"פ לקו"ש ח"ד עמ' 1363

מכון הלכה חב"ד
לכל השו"ת
אם אחר ההבדלה אוכל סעודה בסוכה שהבדיל בה (בשעתיים שלאחר זמן ההבדלה), אין צריך לברך שוב "לישב בסוכה".
מקור:
מכון הלכה חב"ד
פעולות שאלה ותשובה
אתרוג ששהה במים או כל משקה יותר מעשרים וארבע שעות - פסול לברכה.
לעמוד השאלההרב מנחם מענדל ויינר
אם נפל כל הפיטם לגמרי האתרוג פסול מדין הדר ובמילא פסול כל שבעה, ומה שכתוב בשולחן ערוך אדמו"ר הזקן להקל בשעת הדחק, זה מדובר (כפי המבואר שם) במקרה ולא ניתן להשיג אתרוג אחר, אך ב״ה בימינו יש מאות אתרוגים שניתן להשיג לקנות או להשאיל מאנשים אחרים בקהילה ולכן אין להשתמש בהיתר זה כלל וכלל.
לעמוד השאלההרב מיכאל שלמה אבישיד
ביום ראשון של החג אי אפשר לברך על אתרוג כזה, אך ניתן לברך בשאר הימים עליו.
לעמוד השאלההרב משה קורנווייץ