באנא בכח בקריאת שמע לא מופיע בסידור הראשי תיבות, האם בכל זאת יש לכוון אותם, או שהכוונה לא שייכת לקריאת שמע שעל המיטה?
הכוונה שייכת גם בקריאת שמע שעל המיטה, המדפיסים השמיטו רק מחוסר מקום.
מקור:
- היום יום כ"ד אדר שני

הרב מנחם מענדל הלפרין
לכל השו"ת
הכוונה שייכת גם בקריאת שמע שעל המיטה, המדפיסים השמיטו רק מחוסר מקום.
מקור:
הרב מנחם מענדל הלפרין
פעולות שאלה ותשובה
כן, אם לא התחיל עדיין את פסוק שמע ישראל עונה בקדושה על: קדוש, ברוך, ימלוך, וכן עונה אמן על ברכת הא-ל הקדוש.
לעמוד השאלההרב דניאל לנאו
כן, הש"ץ לא יעבור לאמירת התהלים למקום אחר בביהכנ"ס, אלא מיד אחרי אמירת "אך צדיקים" יתחיל באמירת התהלים, בעודו ליד עמוד התפילה.
לעמוד השאלההרב שמעון פרבר
תקנת רבותינו נשיאינו לומר בציבור בכל יום – בין בחול ובין בשבת – את שיעור התהלים היומי כפי שספר התהלים מחולק לימי החודש. לכן, גם מי שסיים את תפילתו לפני הציבור – ימתין באמירת שיעור התהלים, ויתחיל לאומרו יחד עם הציבור.
לעמוד השאלההרב פנחס קדיש
א. אם יש אחד שטרם התפלל הוא יגש לעמוד ויתפלל בקול רם כסדר חזרת הש''ץ עד אחר הא-ל הקדוש וימשיך בלחש, ב. אם כולם כבר התפללו יכול החזן לעשות חזרה.
לעמוד השאלה